تولیدکنندگان سلاح شکنجه و کُشتارجمعی!
صبا راهی صبا راهی

 

* (پیرامون اخبار امروز از مصر)

 

قبل از هر چیز خواننده محترم اگر نوشته زیر را حتی اندکی مفید در جهت بالا رفتن سطح آگاهی ات از جنگ های نفرت برانگیز "حقوق بشر جهانی" ، کشتارهای جمعی آن و آسیب های سلاح های آن بر مردم و خاک سرزمین ها یافتی، و دریافتی که این کمپانی های نفت و اسلحه سازی و همدستانشان هستند که از حمله به کشورها و نابودی ملت ها سود میبرند، از ارسال آن برای هر کس که می شناسی دریغ نکن. بگذار همه  آگاه شوند. آگاهی ما کمکی ست در جهت انتخاب سرنوشت مان توسط خودمان.  امید که بعد از خواندن حقایق و گوشه بسیار کوچکی از اخبار جنایات هولناک ارتش وحشی آمریکا و انگلیس و... شما که تا این لحظه ممکن است بر اثر ناآگاهی و بر اثر استضیال از ظلم وستم رژیم جنایتکار اسلامی به " نیروهای خارجی" چشم دوخته اید، نیز همنظر شوید که آزادی با بمب های مملو از اورانیوم رقیق و غنی شده بدست نمیآید. رژیم دیکتاتوری سرمایه اسلامی را مردم ایران باید سرنگون کنند نه آمریکا و انگلیس و سایر جنایتکاران دنیا که هر روز جنایاتی بیشتری میکنند و هیچ دادگاه " بین المللی" قادر به مجازات مرگ برای این تروریست های واقعی نیست مگر یک انقلاب!

نقش و سهم کمپانی های تولید سلاح های شکنجه و کشتار جمعی

کمپانی های اسلحه شانه به شانه کمپانی های نفت، که بخش عظیم  سرمایه داری جهانی هستند در حال فروش سلاح شکنجه و کشتارجمعی  از همه " رقم"  به " همه" میباشند، از رژیم های دیکتاتوری که خودشان بر سر کار آورده اند تا اپوزیسیون های دست ساز خودشان و یا اپوزیسیون های ضدمردمی! اینها تنها به یک چیز فکر میکنند، سود!

در خاورمیانه با فروش اسلحه از عربستان تا بحرین .. سلاح های کهنه این نوع کمپانی انبارهای مهمات دولتهای ارتجاعی منطقه را پُر کرده اند و سودهای نجومی به جیب زده اند. آیا جنگی در کار است؟ مثلا عربستان که گفته میشود حدود 60 میلیارد دلار آمریکا اسلحه از کمپانی های اسلحه سازی آمریکا خریداری کرده است قرار است با کدام کشور به جنگ برود؟

حتما بخاطر دارید که حیوان درنده ای بنام سرکوزی چند ماه پیش با " افتخار" علنأ از فروش اسلحه به " نیروهای انقلابی" لیبی خبر داده بود تا به " مردم لیبی که به خیابان ریخته بودند" کمک کند تا " انقلابشان " به ثمر برسد! انسان های با شرافت از خود میپرسند در حالیکه مردم کشور خودش، فرانسه، اگر هر روز در خیابان برای تظاهرات ضد سیاستها اقتصادی دولتشان در خیابان نباشند هر هفته یا دو هفته بکبار مشغول تظاهرات و اعتصاب هستند و شورشهای خیابانی هم هر سال بدلیل تنگناهای اقتصادی برای طبقه کارگر و زحمتکش در فرانسه شدت بیشتر میگیرد چرا این سرکوزی به فکر لیبی در شاخ آفریقا است؟ چرا به خواسته و " انقلاب" مردم خودش توجه نمیکند؟ یا دیوید کامرون انگلیسی حیوان درنده دیگریست که شانه به شانه سرکوزی و اوباما و آن ایتالیایی فاسد تر از اینها شورشیان چند ماه پیش کشور خودش انگلیس را متهم به جنایتکار کرد و سریعا برای " دادگاه های فرمایشی خودشان هم قانون نوشت"، درست مثل خلخالی جنایتکار، حتی پسر بچه دوازده ساله را روانه زندان کرد!؟  با این تفاوت که خلخالی نوکر همین انگلیس مکار در رژیمی که دیکتاتوری آن عریان است و کودک دوازده سال را خودش با کُلت کمری اش میکُشد جنایت میکند و انگلیس برای نشان دادن " تمدم" جنایاتش در مورد شورشیان کشورش به گونه دیگری است! چرا این درندگان "چراغی که به خانه شان روا است را صرف مسجد میکنند". واقعا هنوز هم کسانی پیدا میشوند که با مشاهده این همه جنایت توسط آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و ایتالیا... فکر کند که این ها برای ما و سرزمین ما دلشان میسوزد؟ یا دلشان به حال جیب کمپانی های اسلحه و نفت و غیره شان میسوزد؟

ماجرای سلاح های "کنترل جمعیت" طبق آخرین اخبار از مصر

بنا به گفته روزنامه گاردین انگلیس دولت موقت مصر بوسیله ارتش برای سرکوب مخالفین دولت از گاز اشک آوری که آمریکا در اختیار آن  قرار داده استفاده میکند. اسم کمپانی آمریکایی جیمزتون پنسیلوانیا مییباشد که گفته میشود متخصص تولید " سلاح های کنترل جمعیت " برای ارتش و سرویسهای اطلاعاتی سراسر دنیا میباشد، این کمپانی همچنین سلاح های مرگزا نیز تولید و در اختیار آنان قرار میدهد اما از ابراز کردن این موضوع مثل سایر جنایاتشان طفره میروند و یا اصلا تن به پاسخگویی نمیدهند.

*تظاهر کنندگان مصری میگویند گاز اشک آور آمریکایی استفاده شده در یکی دور روز اخیر بسیار قوی تر از اشک آوری ست که قبلا در اختیار دولت مصر قرار گرفته بود. نوع جدید گاز اشک آور با تقلای فیزیکی اثر بیشتری بر روی تظاهر کننده دارد. بعلاوه مشاهده شده که تظاهرکنندگانی که سر و صورتشان آغشته به این نوع گاز اشک آور بوده  با دست کشیدن به روی سر و یا صورت خود باعث جراحت های زیادی بر روی سر و صورت شان شده است.

تظاهرکنندگان همچنین پوکه های گلوله های 12 میلمتری یی در میدان تحریر پیدا کرده اند که ساخت ایتالیا میباشد. یکی از تظاهر کنندگان گفته شده که سرفه هایش منجر به بالا آوردن خون گردیده است. در حال حاضر گفته میشود 38 نفر از تظاهرکنندگان مصری توسط ارتش دولت موقت کشته شدند.

اما اجازه دهید که با هم به افغانستان سفر کنیم، جاییکه آمریکا توسط جرج بوش یانکی تمام عیار داعیه صدور دموکراسی و تمدن به آن کشور را داشت. و  خادمین سرمایه داری جهانی از جمله مرحوم منصور حکمت منفور یکی از خادمین سرمایه داری جهانی و بازماندگانش برای ضربه زدن هر چه بیشتر به کمونیسم، در لباس " کمونیسم " و به اسم " کارگر" از این لشکر کشی ددمنشانه حمایت کرد، چرا که کمونیست ها با جنگ ها و لشکر کشی ها امپریالیستها به هیچ وجه و هیچ طریقی نظر موافق ندارند، چرا که معتقدند در این جنگها طبقه کارگر و زحمتکش است که زندگانی اش سیاه تر میشود و حیب کمپانی های اسلحه، بساز و بفروش ها، دلال ها از هر نوع آن، و.... پر میشود.

در زیر قسمتی از مطلب یک سایت به نام مرگ ساخت آمریکا را عینا در زیر ترجمه کرده ام. کافی ست خودمان را در جای افغان ها و عراقی ها بگذاریم تا نه تنها تاثیرات جبران ناپذیر حمله ارتش وحشی آمریکا و شرکایش را بیشتر درک کنیم بلکه زخمهای عمیق و درمان ناپذیری که بر روی پیکرشان نقش بسته است را نیز لمس کنیم. و حتی به اندازه یک سر سوزن شک نداشته باشیم که آمریکا و انگلیس و شرکایشان هرگز دلسوز ما و سرزمین ما نیستند!

** مرگ ساخت آمریکا

"به دلیل مصرف انبوه اورانیوم توسط ارتش متجاوزگر امریکا که در حمله به افعانستان در بمباران های اولیه و متعاقبآ انجام شد، انبوه نقص عضوهای مادرزادی در سراسر افغانستان پدید آمد. انواع بیماری های سرطانی بشدت افزایش.سرطان خون وحنجره در میان کودکان بر اثر این بمباران ها بسیار بالا رفت......و در زیرگوشه ی کوچکی از فجایع هولناک بعد از بمب بارانها:

 در یک واقعه یک رانندی کامبون به طرف کابل شمال افغانستان رانندگی میکند، از پایگاه آمریکا در بیگرم عبور میکند، در صندلی کنار راننده یک پسر جوان نشسته، این پسر جوان میخواهد رانندگی کامیون یاد بگیرد، اما فاجعه برای او وقتی آغاز میشود که سربازان آمریکایی او را به بیرون از کامیون صدا میزنند، پسر جوان به بیرون از کامیون میاید یانکی ها او را از کامیون دور میکنند و " گروه یانکی" به پسر جوان تجاوز میکنند. پسر جوان گریه کنان و وحشت زده داخل کامیون میشود. فردای آنروز خودکشی میکند. این یک " هدیه " دیگر دموکراسی آمریکایی است.

در پایگاه ارتش آمریکا مستقر در بیگرم، در شمال کابل، پانزده مترجم توسط نیروهای ارتشی که برای آنها کار ترجمه انجام میدادند مورد تجاوز قرار میگیرند. اگر چه من هیچگونه همدردی با کسانی که برای نیروهای ارتش آمریکا کار میکنند ندارم، بهرجهت، هیچکس نباید مورد چنین رفتار های ددمنشانه ایی قرار گیرد. یکی از مترجمین میگوید:"حدود بیست و پنج تا سی  نقرسرباز آمریکایی به مکانی که در آنجا خوابیده بودیم وارد شدند و شروع کردند به تجاوز کردن به ما، من بیهوش شده بودم تا وقتی که سرباز سوم به من تجاوز کرد و دوباره بیهوش شدم( حمید مترجم برای ارتش آمریکا)

بکی از نمایندگان نزدیک به کرازی میگوید: در استان بدخشان ، سربازان آمریکایی دندانهای 40 زن افغان را برای اورال سکس کشیدند. موضوع رفتار با این زنها در معرض افشا شدن برای افکار عمومی بود که مقامات رسمی آمریکا گفتند اطمینان میدهند که دیگر این اتفاقات رخ نمیدهد.

یک پسر جوان در ناحیه کایرخانا وقتی که سربازهای آمریکایی  در یک  NGO به خواهرش تجاوز کردند 

خودکشی کرد.

اینها مثال های خیلی کوچکی از جنایات ارتش آمریکا در افغانستان بود که متاسفانه رژیم دست نشانده در افغانستان اینها را "بازسازی" مینامد.

..... فقر فرمانروای روز است. میلیون ها دلار جهت " توسعه" افعانستان  به مشاوران و NGO ها که از زندگی لذت کامل مییبرند. به آنان صدها هزار دلار پول پرداخت شده ، در ماشین های لوکس، منازل لوکس زندگی لوکس میکنند ،اختصاص یافته، در حالیکه مردم عادی افغان در فقر مطلق زندگی میکنند..."

اورانیوم غنی شده در فلوچه

*** "گزارشات زیادی حاکی از آن دارد که استفاده از اورانیوم در عراق وسیعتر از آنچه که ادعا شده میباشد. بررسی های کریستوفر باس بای پروفسور زیست شناس دانشگاه آلستر انگلیس که دو دوره تحقیقات علمی زا فلوچه را برعهده داشته به خبرنگار آر تی میگوید : "در سال 2004 تنها موارد افزایش سرطان، مشکلات باروری، نقض عضو کودکان در بدو تولد، نشان از صدمات عظیم ژنتیکی داشت، ما در آن هنگان علت این صدمات را بررسی نکرده بودیم. ما نیاز داشتیم که محیط زیست و مردم را از داخل آن منطقه مورد مطالعه زیست شناسی قرار دهیم. برای پیدا کردن سبب صدمات ژنتیکی ما تعداد 25 زوج و فرزندان ناقص عضو آنها را انتخاب کرده و روی موهای سر آنها، آب رودها و جویبارها، آب آشامیدنی را بوسیله قدرتمندترین تکنیکهای علمی مورد آزمایش قرار دادیم. ما میزان زیادی از عوامل مشترک – کلسیم، آلومنیوم، استرون تیوم، مرکوری- یافتیم اما تنها عامل یا ماده ایی که توانست میزان بالای آسیب های ژنتیکی را به ما توضیح دهد ماده رادیواکتیویه اورانیوم بود. اما شگفت آور آنکه،این ماده اورانیوم رفیق شده نبود. بلکه اورانیومی بود که قدری غنی شده بود، همان نوعی که در راکتورهای اتمی و بمب های اتم استفاده میشود. ما این ماده را در مو و در خاک پیدا کردیم. ما روی خاک بطریق شمیایی متمرکز شدیم طوری که اشتباهی رخ ندهد. نتایج اورانیوم قدری غنی شده را به ما نشان داد. چیزی که ساخته دست بشر بود و نه اورانیوم بصورت طبیعی. اورانیوم وقتی از معدن استخراج میشود، بصورتی تصفیه میشود که یکی از ایزوتوپ های U235، ایزوتوپی که در پایگاه های انرژی هسته ای و در بمب های اتم استفاده میشود، جدا شده است. و بقیه اورانیوم که حاوی مقدار زیادی U235 نمیباشد رقیق شده نامیده میشود.نوع دیگر اورانیوم را، همان چیزی که، همانطور که گفتم، در ساختن بمب های اتمی و ایستگاه های انرژی هسته ای استفاده میشود.... ما در محیط زیست فلوچه پیدا کردیم، در خاک آنجا، در آب آنجا، و نیز در موهای پدر ومادر های دارای فرزندان ناقص عضو اورانیوم یافتیم. "عاملی" که ما باور داریم سبب افزایش سرطان، تولدهای ناقص عضوی، و سار تاثیرات مخرب ژنتیکی که ما در مطالعات قبلی به آن دست پیدا کردیم. مواد جنگ خلیج آرام آرام در حال آلوده کردن کل کره زمین است. این مواد روی ژن انسانها اثرات مخرب داشته ، منجر به افزایش انواع سرطان ها، سقط جنین، نقص عضوهای مادزادی و یا عقیم سازی میشود."

هیچکس، هیچ دادگاه، هیچ لابراتور، هیچ سازمان ونهادی نمیداند که جنگ سالاران درنده و کمپانی های سازنده "سلاح های کنترل جمعیت" و دیگر سلاح های مرگ بار طبق چه " استاندرادها" یی این ساخته میشوند! اما فکر شما و من با مطالعه تحقیقات اخیر بر روی خاک و مردم مناطق بمباران شده و بررسی هایی از این قبیل میتواند به ما بگوید کسانی که سود را مقدم بر هر چیز حتی زن و مادر و خواهر و برادر ،پدر و مادر و حتی فرزند خود میدانند هرگز نمی توانند تابع استانداردهای انسانی باشند. چرا که اساس اهداف سرمایه بر مبنای سود به هر قیمتی حتی جنگ خانمان سوز است، مخصوصا " لشکرکشی" هایی که این جنایتکاران بنام " مبارزه با تروریسم" بر پا کرده اند!

شک نداشته باشیم کسانی که از حمله آمریکا و شرکایش به ایران به بهانه " سرنگونی رژیم " حمایت میکنند به فکر منافع خود و به قدرت رسیدن خودشان میباشند. اینان دشمنان کارگران و زحمتکشان و محرومان ایران و جهان هستند.

مرگ بر سرمایه داری جهانی تولید کننده سلاح های شکنجه و کشتارجمعی و رژیم اسلامی وابسته به آن

زنده باد انقلاب و مجازات مرگ برای ستمگران!

 

یکم آذرماه هزار و سیصد و نود/ بیست و دوم نوامبر دوهزار و یازده

 

 

 

منابع استفاده و ترجمه شده در متن از لینکهای:

 

* خبر " سلاح کنترل جمعیت" روزنامه گاردین

http://www.guardian.co.uk/world/2011/nov/21/tahrir-square-us-teargas-used-egypt

**مرگ ساخت آمریکا

http://www.rense.com/general70/deathmde.htm

*** اوانیوم استفاده شده در فلوچه عراق

http://rt.com/news/uranium-birth-defects-fallujah-729/


November 23rd, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی